Veel Gestelde Vragen
FAQ - Veel Gestelde Vragen
BierTafelPlaza beantwoordt graag al uw vragen!. Staat uw vraag er niet tussen? Neem gerust contact met ons op. Onze producten worden binnen 24 uur geleverd!
1. Ik ben mijn handleiding kwijt, kan ik een nieuw exemplaar krijgen? Jazeker, u kunt een nieuwe handleiding aanvragen via dit formulier. 1. Hoe kan ik bestellen? 2. Wat zijn de verzendkosten? Klik hier voor de verzendkosten voor Nederland en Belgie. 3. Hoe kan ik betalen? 4. Kan ik de bestelling op een ander adres dan het factuuradres laten leveren? Ja, in de webwinkel kunt u een factuuradres en een afleveradres opgeven. Let op, bezorging is op werkdagen tussen 08.00 en 18.00 uur. 5. Ontvang ik een orderbevestiging? Ja, uw bestelling wordt per e-mail bevestigd. 6. Ontvang ik een aankoopbewijs / factuur? Bij aflevering van uw bestelling ontvangt u een factuur. Tevens zal deze gemaild worden. 7. Hoe snel ontvang ik de bestelling? Artikelen worden direct uit voorraad geleverd. Of een artikel op voorraad is kunt u op produkt/detailniveau per artikel op de website vinden. Onder normale omstandigheden wordt uw bestelling binnen 1-2 werkdagen na ontvangst van de betaling bij u thuis afgeleverd. Let op, bezorging is op werkdagen tussen 08.00 en 18.00 uur. 8. Kunt u intracommunitair leveren? (levering zonder BTW) Intracommunitaire Leveringen (BTW 0 tarief) Orders vanuit het buitenland (binnen de EU) kunnen worden uitgeleverd met BTW 0 tarief mits u in het bezit bent van een geldig BTW nummer. Uw geldige BTW nummer kunt u direct tijdens de bestelling invullen waarna wij voor u een geldige factuur aan zullen maken met het juiste BTW 0 tarief. Om administratieve redenen is het helaas NIET mogelijk om dit achteraf verder aan te passen en te corrigeren. 9. Overig Mocht u uw vraag hierboven niet tegengekomen zijn, dan kunt u natuurlijk altijd contact met ons opnemen. We streven ernaar uw mail zo spoedig mogelijk te beantwoorden.Handleidingen
Bestellen en betalen
Afhankelijk van de samenstelling van uw order en regio zal van een van onderstaande diensten gebruik worden gemaakt.
Pakketdienst
U ontvangt na aanmelding bij de pakketdienst (of ingangsscan op distributiecentrum) een email waarin track en tracecode(s) worden vermeld, zodat u de status van uw pakket(ten) zelf kunt volgen.
Koerier
U ontvangt de avond voor levering een email van de koeriersdienst waarin een tijdsblok wordt aangegeven waarin u de goederen kunt verwachten.
Transporteur (voor palletzendingen)
Partytentplaza stemt datum van aflevering met u af. U ontvangt een email van de transporteur waarin een tijdsblok wordt aangegeven waarin u de zending kunt verwachten.
Afhankelijk van de samenstelling van uw order en regio zal van een van onderstaande diensten gebruik worden gemaakt.
Pakketdienst
U ontvangt na aanmelding bij de pakketdienst (of ingangsscan op distributiecentrum) een email waarin track en tracecode(s) worden vermeld, zodat u de status van uw pakket(ten) zelf kunt volgen.
Koerier
U ontvangt de avond voor levering een email van de koeriersdienst waarin een tijdsblok wordt aangegeven waarin u de goederen kunt verwachten.
Transporteur (voor palletzendingen)
Partytentplaza stemt datum van aflevering met u af. U ontvangt een email van de transporteur waarin een tijdsblok wordt aangegeven waarin u de zending kunt verwachten.